Το 1953, σε ένα μικρό εργαστήριο στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια, το προσωπικό των τριών ατόμων της νεοσύστατης εταιρείας Rocket Chemical Company, ξεκίνησε να δημιουργεί μια σειρά από διαλύτες και απολιπαντικά, με σκοπό την πρόληψη της σκουριάς. Το προϊόν που θα δημιουργήσουν θα χρησιμοποιηθεί από την αεροδιαστημική βιομηχανία.
Χρειάστηκαν πολλές προσπάθειες για να λειτουργήσει η φόρμουλα εκτόπισης νερού, αλλά στην 40η προσπάθεια, τα κατάφεραν. Έτσι, γεννήθηκε το WD-40. Τα αρχικά WD σημαίνουν Εκτοπισμός Νερού (Water Displacement) και το 40 είναι ο αριθμός της προσπάθειας για να βρουν τη φόρμουλα. Το όνομα προέρχεται απευθείας από το εργαστήριο, στο οποίο ο χημικός δημιούργησε το προϊόν.
Η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε το WD-40 ήταν η Convair, μία εταιρεία αεροδιαστημικής. Το χρησιμοποίησε για να προστατεύσει από τη σκουριά και τη διάβρωση την εξωτερική επιφάνεια του πυραύλου Atlas. Το προϊόν λειτούργησε τόσο καλά που αρκετοί υπάλληλοι πήραν κρυφά κάποια δοχεία WD-40 για να τα χρησιμοποιήσουν στο σπίτι.
Λίγα χρόνια αργότερα, ο ιδρυτής και πρόεδρος της Rocket Chemical Company, Norm Larsen, πειραματίστηκε τοποθετώντας το WD-40 σε δοχεία αερολύματος, θεωρώντας ότι οι καταναλωτές θα μπορούσαν με αυτό τον τρόπο να χρησιμοποιήσουν το προϊόν για οικιακή χρήση.
1953
Η Εταιρεία Rocket Chemical Company ιδρύθηκε στις 23 Σεπτεμβρίου 1953 από τους Norman B. Larsen, Gordon Dawson και John B. Gregory.
1957
O Cy Irving αναλαμβάνει το ρόλο του προέδρου της Rocket Chemical Company.
1958
Το WD-40 κάνει την πρώτη του εμφάνιση σε ράφια καταστημάτων στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια.
1960
Η εταιρεία σχεδόν διπλασιάζεται σε μέγεθος. Aυξάνεται σε επτά άτομα προσωπικό που πουλάνε κατά μέσο όρο 45 προϊόντα την ημέρα μέσα από το αυτοκίνητό τους σε διαφόρων ειδών καταστήματα, από καταστήματα hardware μέχρι σε μαγαζιά με αθλητικά είδη.
1961
H πρώτη ολοκληρωμένη παραγγελία, κατά την οποία φορτώθηκε ολόκληρο το φορτηγό με προϊόντα WD-40, είναι για να καλύψει τις ανάγκες των θυμάτων από την καταστροφή του τυφώνα Carla κατά μήκος των ακτών του Κόλπου των ΗΠΑ. Τα προϊόντα χρησιμοποιήθηκαν για την αποκατάσταση των οχημάτων και του εξοπλισμού που πλήγησαν από πλημμύρες και βροχές.
1969
Ο John S. Barry διορίζεται Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας WD-40 και μετονομάζει την εταιρεία με το όνομα του μοναδικού της προϊόντος, του WD-40.
1973
Η Εταιρεία WD-40 εισέρχεται στο χρηματιστήριο και ξεκινάει τις εξωχρηματιστηριακές συναλλαγές (Over-The-Counter). Η τιμή της μετοχής αυξάνεται κατά 61% την πρώτη ημέρα της εισαγωγής της.
1983
Οι πωλήσεις φτάνουν τα 50,2 εκατομμύρια δολάρια. Πολλές εταιρείες προσπαθούν να δημιουργήσουν παρόμοια προϊόντα, ακόμη και να αντιγράψουν τη συσκευασία με το μπλε και κίτρινο χρώμα και το κόκκινο καπάκι. Προσωπικό: 38 άτομα
1990
Ο Gerald Schlief διορίζεται Πρόεδρος και COO της Εταιρείας WD-40. Αργότερα διορίζεται CEO.
1993
Η εταιρεία WD-40 γιορτάζει την 40η επέτειό της σπάζοντας το φράγμα των 100 εκατομμυρίων δολαρίων σε πωλήσεις. Η εταιρεία συγκαταλέγεται, επίσης, μεταξύ των κορυφαίων δέκα πιο κερδοφόρων εταιρειών στο χρηματιστήριο NASDAQ.
1997
Ο Garry O. Ridge διορίζεται Πρόεδρος και CEO της Εταιρείας WD-40.
2001
Πριν από το Facebook, το Twitter ή το Instagram, υπήρχε το WD-40 Fan Club. Το 2001, δημιουργείται η δική μας διαδικτυακή παγκόσμια κοινότητα από τους λάτρεις του WD-40, οι οποίοι μοιράζονται τις χρήσεις που ανακαλύπτουν για το προϊόν.
2003
Κυκλοφορεί η σειρά προϊόντων “3-IN-ONE Professional. Το δοχείο WD-40 Big Blast® κυκλοφορεί στις ΗΠΑ, με ακροφύσιο για ευρύ ψεκασμό που καλύπτει μεγάλα σημεία, γρήγορα και αποτελεσματικά.
2004
Η Εταιρεία WD-40 εξαγοράζει το 1001®, το κορυφαίο brand προϊόντων για καθαρισμό χαλιών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επεκτείνει επίσης, τη σειρά 3-IN-ONE Professional, εισάγοντας ένα βαρέως τύπου καθαριστικό απολιπαντικό, ένα εκκινητή κινητήρα και ένα λιπαντικό υψηλής απόδοσης.
2005
Η Εταιρεία WD-40 παρουσιάζει το WD-40 Smart Straw®, το οποίο διαθέτει μονίμως ένα καλαμάκι. Το Smart Straw ψεκάζει με δύο τρόπους (Sprays 2 Ways™). Έχοντας το καλαμάκι προς τα κάτω έχει ευρύ ψεκασμό ενώ όταν είναι προς τα πάνω ψεκάζει με ακρίβεια. Το Smart Straw επιλύει το νούμερο ένα παράπονο σχετικά με τα προϊόντα WD-40: ότι μπορεί να χάσεις το μικρό κόκκινο καλαμάκι. Η σειρά 3-IN-ONE Professional μεγαλώνει με την εισαγωγή ενός ξηρού λιπαντικού, το οποίο βοηθάει στη λίπανση και στην προστασία όλων των επιφανειών χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Κυκλοφορεί επίσης, το Spot Shot Instant Carpet Stain Remover σε βολικό μπουκάλι που ψεκάζει.
2008
Η Εταιρεία WD-40 μετατρέπει το πιο δημοφιλές μέγεθος του προϊόντος WD-40 Multi-Use Product σε Smart Straw. Η επίσημη λίστα των 2.000 χρήσεων για το προϊόν πολλαπλών χρήσεων WD-40 εμφανίζεται για πρώτη φορά, χάρη στη βοήθεια των μελών του WD-40 Fan Club. Το Spot Shot εισάγει δύο νέα προϊόντα: το “Spot Shot Instant Carpet Stain and Odor Eliminator” και το “Spot Shot Pet”.
2009
Η Εταιρεία WD-40 παρουσιάζει το WD-40 Trigger Pro®, ένα προϊόν χωρίς αεροζόλ, με την ίδια WD-40 φόρμουλα, για βιομηχανική χρήση. Η Εταιρεία WD-40 εγκαινιάζει τη μάρκα BLUE WORKS®. Το BLUE WORKS είναι μια σειρά από προϊόντα συντήρησης, σχεδιασμένα αποκλειστικά για βιομηχανική χρήση, με φόρμουλες που ξεπερνούν τα στάνταρ της βιομηχανίας.
2011
Αξιοποιώντας τις πληροφορίες από την κυκλοφορία του brand BLUE WORKS, η Εταιρεία WD-40 παρουσιάζει το WD-40® Specialist®, μια σειρά εξειδικευμένων προϊόντων με την καλύτερη ποιότητα στην κατηγορία τους, που απευθύνεται σε επαγγελματίες του εμπορίου. Η αρχική σειρά προϊόντων περιλαμβάνει τα: Water Resistant Silicone Lubricant, Protective White Lithium Grease και Rust Release Penetrant Spray, που περιέχει την τεχνολογία Blu Torch ™, ένα πατενταρισμένο μείγμα συνθετικών προσθέτων. Προσωπικό: 334 άτομα
2012
Η εταιρεία WD-40 ιδρύει την εταιρεία WD-40 BIKE, μια επωνυμία που επικεντρώνεται αποκλειστικά σε προϊόντα συντήρησης ειδικά για τα ποδήλατα. Η σειρά προϊόντων υψηλής απόδοσης WD-40® BIKE προσφέρει μια γκάμα προϊόντων, όπως λιπαντικά υγρής και ξηρής αλυσίδας, καθαριστικό ποδηλάτου με αφρό και προστατευτικό πλαισίου.
2013
Η Εταιρεία WD-40 γιορτάζει την 60ή Επέτειό της. Η σειρά προϊόντων WD-40 Specialist έχει αυξηθεί σε οκτώ προϊόντα. Προστέθηκαν πέντε επιπλέον προϊόντα, συμπεριλαμβανομένου των: Rust Remover Soak, Long-Term Corrosion Inhibitor, Dirt & Dust Resistant Dry Lube, Machine & Engine Degreaser και Electrical Contact Cleaner Spray. Η σειρά WD-40 Specialist είναι τόσο επιτυχημένη που η Εταιρεία WD-40 αποφασίζει να διακόψει την παραγωγή του brand BLUE WORKS, έχοντας πλέον κερδίσει σπουδαίες γνώσεις από αυτό που μπορεί να εφαρμόσει σε άλλα προϊόντα.
2014
Η Εταιρεία WD-40 εξαγοράζει το GT85, ένα προϊόν πολλαπλών χρήσεων για τη συντήρηση ποδηλάτων που πωλείται κυρίως στο Ηνωμένο Βασίλειο.
2015
Η Εταιρεία WD-40 παρουσιάζει το WD-40 EZ-REACH Flexible Straw™ στις ΗΠΑ. Το προσαρτημένο εύκαμπτο ακροφύσιο 8 ιντσών που κάμπτεται και διατηρεί το σχήμα του, μπορεί να φτάσει στα πιο δύσκολα σημεία όπως στα δυσπρόσιτα σημεία των υδραυλικών, των μεντεσέδων και αλλού.
2016
Το 2016, η Εταιρεία WD-40 αντιστέκεται στη βαρύτητα με το WD-40® Specialist® Spray & Stay Gel Lubricant. Με μια φόρμουλα που δε στάζει και παραμένει εκεί που ψεκάζεται, παρέχει 12 φορές μεγαλύτερη διάρκεια λίπανση σε κάθετες επιφάνειες και κινούμενα μέρη. Προσωπικό: 445 άτομα
2016
Αργότερα το 2016, τέσσερα νέα γράσα υψηλής απόδοσης εντάσσονται στην οικογένεια της σειράς WD-40 Specialist. Η προηγμένη, βιομηχανικής αντοχής τεχνολογία, αντιμετωπίζει συγκεκριμένες προκλήσεις υψηλής θερμοκρασίας, πίεσης και υγρασίας.
© 2025 WD-40 Company.
All Rights Reserved